11 Aralık 2009

Kısa Kısa - 20


Vela Sözleşmesini Uzattı!
Premier League ekiplerinden Arsenal'in Meksikalı genç golcüsü Carlos Vela, Kuzey Londra ekibi ile olan sözleşmesini uzattı..

Vela'nın sözleşmesini uzatmasıyla ilgili açıklama yapan Arsenal Teknik Direktörü Arsene Wenger, "Şunu hatırlayalım, Vela sadece 20 yaşında ve bu çocuktan daha fazla şey gelecek. Carlos'tan uzun yıllar Arsenal formasıyla goller atmasını bekliyoruz" dedi.

2007 yılında Kuzey Londra ekibine transfer olan 20 yaşındaki milli oyuncunun sözleşmesinin detayları hakkında bilgi verilmedi.



Ramsey : "Elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyorum"

Arsenal'in Şampiyonlar Ligi'nde Olympiakos ile oynadığı mücadelede gösterdiği performansla göz dolduran ve her geçen gün Arsenal 11'inin vazgeçilmezlerinden olmaya daha da yaklaşan genç yıldız Aaron Ramsey, başarılı olmak için çok çalıştığını ve elinden geleni yaptığını ifade etti.

Otoriteler tarafından Cesc Fabregas'ın veliahtı olarak gösterilen yıldız futbolcu, Press Association Sport'a yaptığı açıklamalarda, "Hocamın güvenini boşa çıkarmamak, onu etkileyebilmek için çok çalışıyorum ve elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyorum" ifadelerini kullandı.

Açıklamalarını sürdüren Ramsey, Olympiakos maçını kastederek, "Her geçen gün kendimi geliştiriyorum. Özellikle bu tip mücadelelerde forma şansı bulabilmek benim ve diğer genç oyuncular için büyük tecrübe oluyor" şeklinde konuştu.

Genç yetenek, bir orta saha oyuncusu olarak gol atmaktan çok attırmayı sevdiğini ve asıl görevinin de zaten bu olduğunu belirterek sözlerine son verdi.



Walcott Yazarlığa Soyunuyor!

Arsenal'in İngiliz yıldızı Theo Walcott, yaşadığı tecrübelerden yola çıkarak çocuklar için bir kitap serisi çıkarmaya hazırlanıyor.

Önümüzdeki sene yayımlanacağı belirtilen kitap, TJ lakaplı Arsenal'in genç bir oyuncusunu konu alıyor. 20 yaşındaki Walcott, konuyla ilgili yaptığı açıklamada, "Kitaplar, çocukluğumdan beri hayatımda çok önemli yer tuttular. Ben de çocuklara hitap eden bir kitap yazmak istedim" ifadelerini kullandı.

Kitabın basılacağı yayımevinin editörü Philippa Dickinson ise, Walcott'un kitabını yayımlamaktan büyük bir mutluluk duyacaklarını dile getirdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder