23 Şubat 2010

Gilberto Silva Röportajı

S: Arsenal'in durumu hakkında ne düşünüyorsun, çok ilginç bir şampiyonluk mücadelesi yaşanıyor.

C: Arsenal'in maçlarını takip ediyorum, Manchester United ve Chelsea maçlarını kaybetmelerine rağmen, herşeyi değiştirebilirler, kalitelerine ve kendilerine inanmaları lazım son maça kadar.

S: Arsenal çok genç bir takım, böyle bir takımla kupa almak zor mu? Kupa kazandıktan sonra gerisi gelir mi?

C: Arsenal'in bir kupa alması gerekli, bir sezon boyunca mücadele ediyorsunuz, çok küçük farklarla kupaları kaybediyorsunuz, bu oldukça moral bozucu oluyor. Arsenal kupa kazanmaya başladıkça güveni artar, ve bir çok kupa daha kazanır.

S: Arsenal 6 puan geride olmasına rağmen, büyük takımlarla maçlarını bitirdi, sence bu bir avantaj mı?

C: Bu bir avantaj sağlar tabii ki, ancak öncelikle Arsenal kendi maçlarına konsantre olmalı, rakiplerinin maçlarını düşünmemeli ve son maça kadar inançlarını kaybetmemeleri gerekir.

S: Eski takım arkadaşlarınla görüşüyor musun?

C: Evet bazen konuşuyoruz, hala böyle kalabilmek güzel. Her zaman oyuncularla ve çalışanlarla iyi ilişkilerim oldu Arsenal'de. Hala Arsenal'in en büyük destekçilerinden biriyim.

S: Arsenal'de neyi özledin?

C: En çok atmosferi özledim, ama dürüst olmak gerekirse, Arsenal'in herşeyini özledim. Arsenal'de geçirdiğim bütün anlar inanılmazdı. Hiç bir zaman unutmayacağım o günleri. Bana göre Arsenal büyük bir okul, tüm kulübe, taraftarlara, çalışanlara herkese büyük bir teşekkür borçluyum. Arsenal'e ilk geldiğim zamanda hiçbirşey bilmiyordum, sıfırdan başladım ve şu ana kadar öğrendiğim herşeyi Arsenal'den öğrendim.

*****

Gerçekten güzel bir röportaj olmuş, bu yaşta(34) hala Brezilya milli takımına seçilen bir oyuncu, Gilberto. Yenilmez kadromuzun, görünmez duvar lakaplı önliberosuydu, her zaman sahadaki karakteri, duruşu ve oyun kalitesi ile Arsenal'lilerin çok sevdiği bir oyuncuydu. Yolu açık olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder