31 Ekim 2009

Wenger: "Gol Pozisyonu Vermediğimiz İçin Mutluyum"



Performans hakkında;

3 puan herşeyden önemli ancak, akıcılığımızdan biraz uzak başladık maça. Gelen şansları iyi değerlendirdik ve 2 gol bulduk, bundan sonra yapmamız gereken gol yememek ve 3.golü bulmaktı. Bunları hepsini başarıyla yaptık. Daha hızlı ve daha akıcı oynayabilirdik fakat etkiliydik, böyle bir maçta bu sizi mutlu etmeye yeter.

Defansif gücümüz hakkında;

90 dakika boyunca gol pozisyonu vermememiz beni çok mutlu etti.

Maç 3.0'ken neden telaşlandınız?

Evet. Çünkü oyuncularımla iletişim kuramadım, sesimde soğuktan dolayı çok çıkmıyor. Takımın bu maçta gol yememesi ilerisi için çok önemliydi, bu yüzden takımla iletişim kuramadığım bir anda sinirlendim.

Arsenal ile Spurs arasındaki ne kadar fark var?

Biz bunu ölçmek istemiyoruz, ligin en başına bakıyoruz. Tottenham iyi bir takım, sezon sonunda her iki takımında nerede olacağına bakarız. Şu anda önemli olan eğer Premier Lig'i kazanmak istiyorsak tüm iç maçlarımızı kazanmamız gerektiğidir.

Bendtner'ın sakatlığı ne durumda?

Ciddi bir sakatlığı var. Tüm oyuncularımıza ihtiyacımız olacak olan bir periyoda giriyoruz. 3 veya 4 hafta sahalardan uzak kalma ihtimali beni korkutuyor.

Fabregasın ikinci golü hakkında;

İlk golün şokunu iyi kullandık. Ancak genede Fabregas'ın önünde King'i görünce mücadeleye King'in kazanabileceğini düşündüm ama, Fabregas iyi sıyrıldı ve golü attı.

Kalede neden Almunia başladı?

Böyle maçlarda müthiş bir baskı olur. Mannone bundan önce başarılı olmuştu ancak, 5.6 maç üstüste zor maç oynarsanız bu kadar genç bir kaleci mental olarak yorulabiliyor. Bu yüzden tecrübeli bir kaleciyle çıkmayı tercih ettim.

Hakemin Arsenal'in golünde avantaj kuralını işletmesi hakkında;

İyi bir hakemlik örneği idi. Biz de durduk önce ancak, hakem doğru bir karar verdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder