27 Ekim 2009

Traore: "Liverpool'u Yenebileceğimize İnanıyorum"

Armand Traore sahada kimin olduğunun önemli olmadığını, Arsenal'in Liverpool'u yenebileceğine inandığını söyledi.

Fransız oyuncu 3 yıl önce Anfield'da kendisinin de dahil olduğu yine benzer bir genç kadroyla 6-3'lük galibiyeti hatırlattı. 20 yaşındaki oyuncu o sezon alınan sonucun bu sene adına bir cesaret sağladığı görüşünde.

"Birkaç yıl önce Anfield'a gittik ve 6-3 galip geldik. Julio Baptista dışında oldukça genç bir kadroyla sahadaydık."

"Futbolda herşey mümkün. Bu sezon evimizde oynayacağız."

Traore bir önceki turda West Brom'a karşı sakatlıktan döndükten sonra oynamıştı.

"West Brom maçından önceki 2 hafta sakattım. Sadece antreman hazırlığı ile maça çıktım. Biraz erken yoruldum ve yapabileceklerimi tam olarak sergileyemedim."

"O maçtan beridir sakatlık yaşamadım. Antremanlarda ve maçlarda kendimi oldukça iyi hissediyorum."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder