27 Ekim 2009

Coquelin: "Liverpool Maçı İçin Sabırsızlanıyorum"

Francis Coquelin Liverpool ile oynanacak Carling Cup maçı için çok heyecanlı ve Arsene Wenger'in her sene yaptığı gibi bu senede genç oyunculara bu kupada şans vereceğini düşünüyor.

Fransız oyuncu ilk maçını 2-0 kazanılan West Brom karşısında çıktı. Yarın ki maç için de maçı kazanabileceklerine dair güveninin olduğunu belirtti.

"Gerçekten çok heyecanlıyım. Bu maçı uzun zamandır bekliyordum."

"Şansımızı iyi değerlendirmeliyiz. Tek maçlık karşılaşmalarda her şey olabilir."

"Aslında biraz gerginim ama West Brom maçında oynamaktan çok keyif aldım ve Liverpool'a karşıda oynamayı umuyorum."

"Eminim herkes antremanda %100'ünü verecektir. Maç kadrosu ise Wenger'in seçimi olacak."

Coquelin Wenger'in genç yeteneklerine Carling Cup'ta şans vermesine devam edeceğini umuyor ancak bu karşılaşmada birkaç tane daha as takım oyuncusuna ihtiyaç duyulabileceğinin de farkında.

"Bence Wenger genç takımını çıkaracak. Öyle umuyorum."

"Tabi ki biraz daha tecrübeli bir kadroyla sahada yer almak daha faydalı olacaktır."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder