04 Ağustos 2009

Chamakh Transferi Askıya Alındı


Askıya alındı ifadesi herhalde bu konuyu açıklayabilecek en güzel cümle. Wenger'in basına yansıdığıyla birkaç aydır ilgilendiği Chamakh transferi Bordeaux'nun açgözlülüğü yüzünden askıya alındı. Daha önce 5.000.000 Pound teklif eden Wenger'e bunu hakaret olarak kabul ettiklerini belirten Bordeaux'lu yöneticiler 15.000.000 Pound'da ısrar etti.

Chamakh da geçen gün "Bordeaux benim önümü kapıyor. Benim üzerimden daha çok para kazanmaya çalışıyorlar. Onlara yeni kontrat imzalamayacağımı söyledim. Şimdi olmazsa kontratım bittiğinde Wenger beni istemeye devam ederse Arsenal'e gideceğim. Ben bile bu kadar edeceğimi düşünmüyorum." demişti.

Wenger bugün yaptığı açıklamada lafı sokmuş Bordeaux'lu yöneticilere. "Sonuçta zararlı çıkan Bordeaux olacak. Şu anda çok yüksek bir bedel istiyorlar ama 5 ay sonra hiçbirşey alamayacaklar." demiş. Helal sana Wenger.

6 yorum:

  1. zaten alsaydık şaşardım

    YanıtlaSil
  2. 5 ay sonra beleş olacak adama 15 milyon mu verelim bunu mu istiyorsun

    YanıtlaSil
  3. sen şampiyonluğa inanmadığını ıspatlıyorsun ne yazıkki bu söylediğin cümleyle

    kulübün marka değeri düşüyor farkında değilmisin

    YanıtlaSil
  4. bence milan'ın durumuna göre huntelaar gelecek gibi.

    YanıtlaSil
  5. neyin marka değeri ya. bakalım kulüplerin hisselerinin borsadaki durumlarına. hepsinin ki düşerken arsenal hisseleri değer kazanıyor.

    YanıtlaSil
  6. arsenal'i sevmem ama forvet hattı epey kalabalık ve çeşit çeşit forvetten oluşuyor, hadi walcott ile arshavin tam forvette oynamasa bile, eduardo, bendtner, vela, van persie gibi adamlarla epey kaliteli bir rotasyon elde edilebilir, chamakh gelse bir velayı belki bir de walcott'u keser.

    YanıtlaSil