07 Mart 2011

Sunderland Maçı ve Manchester United

Ben maçta bu kadar eksikle elimizden geleni yaptığımızı düşünüyorum. Çok net bir penaltı ve ofsayt verilmeyince yapacak birşey yok. Chamakh'ım bomboş kafası Nasri'nin frikiğini saymıyorum bile. Özellikle 2.yarı çok iyiydik. Bendtner'in gittikçe kendini geliştirdiğini görüyorum pasları şutları oldukça iyi ve efektik olmaya başladı. Arshavin ise eski formuna girdi çok istiyo ve kalitesini ortaya koyuyor.

Ben bu dönemden lider çıkmayı istiyordum ama olmadı. Puan farkını erittik tamamen ama öne geçemedik. Eğer 2 puan öne geçmiş olsaydık. Manchester United maçına kadar 2 maç beraberlik hakkımız olurdu. Ardından Manchester'ı yenip liderliği almaktı plan. Ama yapacak birşey yok devam ediyoruz. Deplasmanda W.B.A'yi yenicez. Bu arada Manchester'da içerde Bolton'u geçecek.

Tottenham deplasmanı, Liverpool maçını da hesaba katarsak şampiyon olmak biraz zor görünüyor. Chelsea ile 6 puan fark kaldı işleri iyice kötü giderse 3.bile olabiliriz. Manchester için de zorlu bir Chelsea maçı var işler iyice karışacaktır. Artık geriye 10 maç kaldı. Herşey çözülecek. Sağlam gidersek şampiyon oluruz. Yarın Barcelona maçı. Diyecek pek birşey yok.

1 yorum:

  1. beyler rvp rövanşa yetişiyormuş bu çok önemli bir gelişme

    YanıtlaSil