21 Şubat 2011

Leyton Maçı Değerlendirme

Leeds United maçı gibi uzayan bir maç daha oldu. Bu bence yedek oyuncuların ısınması için çok iyi bir yöntem oluyor, hem de biz daha fazla maç izlemiş oluyoruz. Genel olarak yedek kadromuzun çok nadir maç yapması sebebiyle Chamakh'ın özellikle formunu tamamen kaybetmiş olduğunu görüyoruz. Sene başında ilk tercihken şimdi 3.tercih konumuna düşmesi kendisinin yaşadığı problem olduğunu tahmin ediyorum.

Rakibimiz Manchester United olacak içeride Leyton'u geçersek eğer. Maçın Old Trafford'da olması sakatlık yaratıyor ancak turu Emirates'e getirdiğimiz takdirde geçebiliriz. O maçta rotasyon yapmamak lazım. Çünkü Chelsea'de elendiğine göre kupada Manchester City dışında çok ciddi bir rakibimiz kalmıyor. Bu nedenle kupayı alma şansımız oldukça artacaktır eğer Manchester United'ı geçersek.

Takım gidiyor. Aralık ayından beri 3 günde 1 maç yapıyoruz. Çarşamba günü de ligde içeride Stoke'layız. Yakın ışıkları gidiyoruz.

5 yorum:

  1. Alınan beraberlik problem değil, dediğin gibi. Emirates'de rahat geçeriz. United büyük engel tabi kupa için.

    Chamakh konusuna gelince de, Arsenal'ın forveti olamaz bence. O kalitede değil. Anca yedek olur.

    Stoke maçını umarım kazanırız olması gerektiği gibi. Ligde puan kaybı yaşamamak gerek artık şampiyonluk için.

    YanıtlaSil
  2. sezon sonu takımda bir temizlik yapılmalı.geçen sezon olduğu gibi.silvestre,gallas,campbell,senderos,merida,eduardo...bu yaz almunia,squillaci,rosicky,denilson,bendtner.bu gidecek olanlar bu sene beraber oynadıkları hiçbir maçı kazandıramadı takıma.hepsine şansın kralını verdik de ne oldu?denilson 18 yaşındaki çocuğa formayı kaptırdı.takım içinde huzuru bozuyor.geliştirmiyor kendini.böyle maçlarda zorla oynuyormuş gibi.10-15 milyona gitse ne güzel olur...

    bendtner'e tanınan imkan bizim mehmet batdala tanınsaydı şimdiye zlatan olmuştu.yedek kaldığında ayrılmak istiyorum tehditleri,ciddiyetsiz oyun.andy carroll 35 milyon ediyor ise,bendtner'de 20 milyon eder herhalde.lazio fala istiyordu.mis gibi oynar orda.Arsenal oyuncusu olamadı hiçbir zaman(olamazda) ve rotasyon oyuncusu olmakta istemiyor.yol verelim gitsin.rosicky,squillaci,almunia ise yetersiz,tartışmaya gerek duymuyorum bile.üçünden toplam 10 milyon gelse yeter...hepsinden toplam 30-35 milyon pound kazanacağımızı düşünüyorum.

    chamakh ise ayağını denk almalı.kendini geliştirmeli,yedek kalıyorum diye sorun çıkarmamalı yoksa;gitsin.kaybeden biz olmayız kendisi olur.

    walcott ise çabalıyor ama daha fazlası olmalıydı şimdiye kadar.yaşıtları uçuyor(bale),kendisi hala olmadı.önünde ele geçmeyecek bir fırsat var,kullanamazsa hazard gelir.

    arshavin ise yedek kalmadakta sorun çıkarmadığı sürece arsenalde kalabilir.fiziksel ve mental olarak pozitif bir arshavin oyuna her maçta etki yapabilir.barça maçında gördük bunu.

    dünkü maç,beni bu oyuncuları tartmaya itti.gerçekten takıma zararı olan oyuncular var bunların içinde...hırs ve istekten uzaklar.5.lig takımına karşı bile zorlandık.

    hazard kesinlikle alınmalı.sağda,solda,ortada her yerde oynayan bir oyuncu.19 yaşında müthiş bir yetenek.milli takımının kaptanı vermaelen arsenalde.kendisine yardımcı olur.bu yaz kesin transferi konuşuluyor.hazard'ın arsenali istedğini duymuştum.30-35 milyon pounda malolur ama elden kaçmamalı bu çocuk.

    wilshere hepimizin kalbini fethetti bu sene yaptıklarıyla.altyapıdan oyuncu geldiğinde seviniyoruz fakat bu sene altyapı oyuncularına şans veremedik.wilshere bu seneden önce arsenalle 10-15 maça çıkmışlığı vardır.bu yıl öyle bir oyuncumuz olmadı.frimpong,miquel,lansbury,jay emmanuel-thomas gibi oyuncular şans bulmalı A takımda.en azından böyle maçlarda dün oynayanlara göre daha hırslı ve istekli oynarlar.

    vela ve ramsey seneye fit durumda olurlar.onlar denilson,rosicky,bendtnerin yerine rotasyonda kullanırlar.

    ryo miyaichi...feyenoord'da çok iyi işler yapıyormuş.arsenalden kiralık gitti.gelecek sezon bizimle olacak demişti wenger.şuradan neler yaptığına dair;



    http://www.youtube.com/results?uploaded=w&search_query=ryo+miyaichi&search_type=videos&suggested_categories=17%2C22%2C1&uni=3



    toparlayacak olursak;ben dünkü maçın sonucuna göre kendimce bu oyuncuları değerlendirdim.her ne kadar bu oyuncular kötü olmasada Arsenal seviyesinde değiller.huzursuzluk yaratanları var.almunia,squillaci,denilson,rosicky ve bendtneri takımda görmek istemiyorum gelecek sezon.genç takımdan bazı oyuncular,kirada oynayanlar ve yeni transferler yerlerini fazlasıyla doldurur bunların.geçen sene 6 oyuncu birden yollamış;adebayor ve toureyi ondan evvelki sene kakalayıp kafa dinlemiştik.aynısını bu yazda yaparız inşaallah!:D

    YanıtlaSil
  3. chamakh'ın ilk maçlarını gördüğümde bu adamın bu takıma göre olmadığını anladım, atak futbolu hızlı hücum sağlam bitiricilik olması gereken bu, ama top ne chamakh'a gelse ataklar duruyo hücum kesiliyo rakip defansı yerini alıyo büyük bir kayıp, aynı pozisyonları van persie değerlendirebildiği için sakatlıktan gelip 1. sırada yer aldı. Ben çok istemiştim Edin Dzeko'nun gelmesini hem hava toplarında hem yerden harika oynuyo rakip defansı müthiş şaşırtıyo, serkana tamamen katılıyorum transferler konusunda hazard mutlaka gelmeli bu takıma werder bremen takımında Marko Marin var tam Wenger'e göre bi çocuk. takımda rotasyon şart harika bir defans hattımız var ortasahaya kanatlara ve kesinlikle forvet hattına sağlam bir transfer yapılmalı..

    YanıtlaSil
  4. ben serkanın bendtner hakkında yorumlarına katılmıyorum kesinlikle. forvette oynarken yaptıklarıyla sağ kanatta oynarken yaptıkları farklı.Barcelona maçında bile girdikten sonra iyiydi. Daha yaşı genç en azından 2 sene de daha bu takımda kalmalı gidecekse chamakh gitmeli wilshere ın formayı kapması geçmiş yıllarda onu emirates cupta fa cupda carling cupda geçen sene bolton da izleyenler için hiç şaşırtıcı değil fabregas 16sından beri 11 çıkıyor. Hazarda da gerek yok bence dünyanın parasını vermeye ama nasri mi kesilecek wallcott mı? nasri sezon sonu ayrılmazsa orta sahaya transfere gerek yok sadece defans bölgesine bir yedek ve song a yedek bir oyuncuya ihtiyacımız var bana göre kirada olan oyuncular vela lansbury jet miyaichi gelecek sene kadroda yer alacaklardır zaten. Kadromuz her kupada başarılı olmak için yeterli sadece daha iyi yedeklere ihtiyacımız var

    YanıtlaSil
  5. ben bendtner'e yeteneksiz demedim.zaten yeteneği olmasa arsenal kapısından içeri giremezdi.biz kendisinden ne bekliyorduk,kendisi ne verdi?gereken şans tanındı fakat rotasyon oyuncusu olmaktan kurtulamadı.hal böyle olunca;ben yedek kalacak adam mıyım,sezon sonunda ayrılabilirim vs demeçler veriyor.ciddiyetsizliği de cabası.ben de bu adama s*kt*r git derim.vela,jet gibi oyunculara şans tanımalıyız artık.haa eğer ki bendtner yedek olmayı kabul ediyor,ciddi,istekli arzulu oynuyor,huzur bozmuyorsa kalsın.chamakh'tan gerçekten umutluydum.ama geldiğinde nasılsa hala öyle.üzerine bişeyler koymalı.o potansiyeli de görüyorum kendisinde.

    hazard aldığında onu keser bunu biçer orasını bilemem.ama bizi daha ileri taşıyacağı kesin.walcott istenileni vermeli yoksa...

    eleştirdiğim oyuncular genç oyuncuların önünü kapamaktan başka bişey yapmıyor.maç kazandırma desen o da yok.yine fabregas,nasri ve van persie'nin eline bakıyorlar.

    YanıtlaSil