01 Mart 2010

Kısa Kısa - 36

- Ramsey 9 ay sonra sahalara dönebilecekmiş, ameliyatı çok başarılı geçmiş. Tekrar geçmiş olsun.

- Alex Song 10. sarı kartını gördüğü için 2 maç ceza aldı, Burnley ve Hull maçını kaçıracak, bence bu dönemde olması iyi oldu, nispeten zorluk derecesi daha düşük maçlar bunlar.

- Bolton menajeri Coyle, Wilshere'ın Volves karşısındaki performansını övmüş, İngiltere için çok önemli bir oyuncu olacak demiş.

- Adebayor Arsenal'den asla ayrılmak istemedim, Emirates'teki maç benim için çok zorlu olacak, herkes hata yapabilir, benim de ilk maçtaki hareketlerim hatalıydı. Wenger'e çok büyük saygım var, ancak beni istemedi onun kararıydı. Herkes benim para için gittiğimi sanıyor, eğer mesele para olsaydı, 2 sene önce Milan'a veya Barcelona'ya giderdim demiş.

3 yorum:

  1. Adebayor baya tırsmış sanırsam.Ama taraftar o hareketi asla unutmayacak ve gerekeni yapacak..Cole 1 Adebayor 2..Para için herşeyi yapacak adam bunlar..

    Ramsey genç daha toparlar kendini..

    YanıtlaSil
  2. kerem usta bi ara msne gel şu işi halledelim. mail attım sana.

    YanıtlaSil
  3. Ramsey öbür sezonun ikinci yarısında hazır olur inşallah.

    adebayor'a da yusuf yusuf diyorum başka bişey demiyorum :)

    YanıtlaSil