11 Ocak 2010

Wenger'den Emeklilik Sinyali

Arsene Wenger hayatının geri kalanında managerliğe devam etmesinin, önümüzdeki 18 ay içinde Arsenal'li oyuncuların gösterdikleri performansla onu ikna etmesine bağlı olduğunu söyledi.

Wenger'in Arsenal ile kontratı 2011 sezon sonuna kadar. 60 yaşındaki manager geleceğine karar vermek için zamana ihtiyacı olduğunu da belirtti.

Bir Fransız TV'sine açıklamalarda bulunan Wenger olursa uzun vadeli bir kontrata imza atacağını bunun dışında bir şey düşünmediğini ifade etti.


"Düşünmek için kendime biraz zaman verdim."

"Ayrıldıktan sonra benim için iyi ya da kötü demeleri daha önemsiz bir konu. Önemli olan kulübün emin ellerde olması. Ben ya da başkası."

Bu konuşmaların ardından birçok blogda Wenger bırakırsa yerine kim geçer ya da geçmeli konusunda yorumlar atılmaya başladı. Ben bunun olabileceğine inanmıyorum. Bence biraz oyuncuları motive etmek için yapılmış bir açıklama.

2 yorum: