24 Aralık 2009

Kısa Kısa - 23

- Arsenal-Hull City maçında yaşanan olaylardan dolayı Arsenal Fa'dan bir uyarı almış.

- Wenger: "Geçen 4 yıl benim en istikrarlı yıllarımdı. Bir tek kupa dahi kazanamadım, ancak böyle istikrarlı olmak çok daha zordur."

- Wenger: "Son 10 yılın en iyi oyuncusu bana göre Giggs'dir. Çünkü yeteneğini winner karakteriyle birleştirmiştir. 99 yılında Fa Cup Replay'inde bize attığı golde beni çok yaralamıştır."

- Arshavin premier ligde ayın en iyi oyuncusu adayı.

- Wenger: "Szczesny çok iyi bir kaleci olabilir. Benim planım onun gelişimine devam etmek yönünde, kalecilik ile ilgili diğer pozisyonlardan farklı özel bir problem var, Arsenal gibi büyük bir kulübün çok çok iyi bir kaleciye sahip olması gerektiği. Bunun da en büyük bölümü yeteneğin dışında, tecrübedir. Bu yüzden o en kısa sürede nasıl tecrübelenebilir onun için çalışıyoruz."

- Gunninghawk sitesinde yapılan ankette, Arsenal'in Ocak transferi için Edin Dzeko açık ara farkla önde gidiyor, ardından gelen isimler Gignac ile Carlton Cole.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder