09 Aralık 2009

Kısa Kısa - 19

Arsenal’in genç yeteneklerinden Jack Wilshere, tecrübe kazanmak adına kısa süreliğine takımdan ayrılabileceğini ifade etti.

Genç oyuncunun, Celtic, Rangers ve Middlesbrough gibi takımlardan teklifler aldığı biliniyor.

Kiralık olarak oynamanın kariyeri için faydalı olabileceğine inandığını belirten Wilshere, “Champisonship’e kötümser bakmıyorum. Bana farklı avantajlar sağlayabilir. Bir Premier Lig ekibinde kiralık olarak oynamak ve tecrübe kazanmak isterim” dedi.

Arsene Wenger, Wilshere’a sadece Lig Kupası maçlarından görev veriyor.


Arsenal'in efsane oyuncularından Dennis Bergkamp, kuzey Londra ekibine geri dönüp dönmeyeceği hakkındaki soruları yanıtladı.

The Sun'a açıklamalarda bulunan Bergkamp, "Arsenal beni istedi. Basında da bu yönde baskılar var. Ancak henüz oraya gitmek için çok erken olduğunu düşünüyorum. Ama bir gün Arsene Wenger ile birlikte çalışmayı umuyorum. Onunla çalışırken çok büyük başarılar yaşadım ayrıca genç oyuncularla nasıl başa çıkacağımı ve insanlara nasıl yöne vereceğimi öğrendim" ifadelerini kullandı.


Sezon başından beri başı şanssızlıklardan bir türlü kurtulmayan İspanyol file bekçisi Manuel Almunia, artık her şeyi atlattığını ve kendini hazır hissettiğini söyledi.

Arsenal'in resmi Maç Günü Programı'na konuşan başarılı oyuncu, "Takıma geri döndüğümden beri kendimi oldukça iyi hissediyorum. Sezon başında çok kötüydüm. Üzerimde adeta kara bulutlar dolanıyordu. Hiç de iyi bir başlangıç yapamadım. Artık kendimi tamamıyla futbola verebilirim. Her futbolcu kariyerinde düşüşler yaşabilir ama sıkı bir çalışma ve yardımla beraber tekrar çıkışa geçebileceğime inanıyorum" şeklinde konuştu.

Yokluğunda, Vito Mannone ve Lukasz Fabianski'nin kendisini aratmadığını belirten Arsenalli kaleci, "Karım, arkadaşlarım, bu sıralar etrafımdaki herkes bana çok iyi destek oldu. Hepsine çok teşekkür ediyorum" ifadelerini kullandı.

Çok çalışması gerektiğinin altını çizen İspanyol kaleci, "Kalede rekabet üst seviyede olacak. 4 kalecinin her hafta forma savaşı vermesi önemli ama bundan daha önemli olan, benim kendimi geliştirmem için daha fazla çalışmam gerekiyor olması. Bulunduğum her kulüpte ilk kaleci ben olmuştum ve bunu devam ettirmek istiyorum" diye konuştu.

1 yorum:

  1. Kesinlikle her Arsenallinin hayalidir Wenger ile Bergkamp'ı yanyana çalışırken görmek. Zaten Wenger'den sonra kulübün devredileceği ilk akla gelen isimlerden birisi bana göre.

    YanıtlaSil