24 Kasım 2009

Kısa Kısa - 18

-Fabregas, Barcelona hakkında çıkan haberlerle ilgili; "Düşünmüyorum, ilgilenmiyorum burada 7.sezonum, bir çok şey için savaştım, final oynadım, kariyerimin sonuna kadar burda kalabilirim, çok mutluyum" demiş.

-Yine Fabregas bu sefer Walcott'la ilgili; "Sezonun büyük bir bölümünde oynayacak, çok şanssız bir sakatlık yaşadı, takım için çok önemli bir oyuncu, bize büyük katkı sağlayacak" demiş.

-Tekrar Fabregas, Chelsea için; "Onlar müthiş bir takım, senelerdir bir arada oynuyorlar bunu sahadada görüyorsunuz, onlara saygı duyuyorum, ama bu maç hayati bir maç kazanmak zorundayız ve buna hazırız demiş" Fakat öncelikle S.Liege maçını düşündüklerini de eklemiş.

-Sırada Wenger var, Sunderland maçını neden kaybettikleri hakkında; "Maçı kaybettiğimiz için çok şaşırdım ve hayal kırıklığına uğradım, bunu beklemiyordum, böyle bir oyunun bir daha tekrarlanmamasını istiyorum. Hücumda yeteri kadar pozisyon yakalayamadık, savunmada ise buna göre daha iyiydik. Carlos Vela'nın yüzde 100 lük penaltısını, Alan Wiley çok iyi bir pozisyonda olmasına rağmen vermedi" demiş.

-Bir gazetecinin Walcott'un dünya kupasına katılıp katılmamasıyla ilgili bi soruyu sorarken Wenger tarafından sözü kesilmiş ve: "Sizi burada durdurmam gerekiyor, bu sezon Arsenal için çok önemli bir yıl, dünya kupası bundan daha önemli olamaz. Biz oyuncularımıza Dünya Kupasında iyi oynasın diye para ödemiyoruz, Arsenal için para ödüyoruz." demiş.

-Wigan maçı ile ilgili Wenger: "Wigan takımı için üzüldüm, açık oynamaya çalışan bir hocaları var bu şekilde Chelsea'yi yendiler, fakat bu bazen size ters dönebiliyor. Tottenham ise muhteşemdi" demiş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder