18 Kasım 2009

Eduardo uzattı!

Arsenal santraforu Eduardo da Silva kulübüyle, kendisini 2013-14 sezonunun sonuna kadar Gunner tutacak yeni bir sözleşmeye imza attı.

Kulüpten yapılan açıklamada sözleşmenin 2013-14 sezonu sonuna kadar olduğu belirtilirken detaylara yer verilmedi.

Temmuz 2007'de Dinamo Zagreb'den transfer edilen Brezilya asıllı Hırvat oyuncu 48 maçta 18 gole imza atmış ancak 2008 Şubat'ında 2-2 berabere kalınan Birmingham maçında Martin Taylor'un vahşi müdahalesinin ardından bileğinin kırılması sonucu yaklaşık bir yıl sahalardan uzak kalmıştı.

Menajer Arsene Wenger, "büyük meziyetlere ve doğal gol atma yeteneğine sahip özel bir oyuncu" olarak tanımladığı Eduardo'nun yeni sözleşmesi hakkında "Eduardo'nun bizimle uzun süreli bir kontrata imza attığından dolayı mutluyuz." şeklinde konuştu.

Golcü oyuncu ise takımda kalışını "Kulüple uzun süreli yeni bir kontrata imza attığım için çok mutluyum. Umarım Arsenal'de kalabildiğin kadar uzun kalırım. Bu periyot benim için çok iyi oldu. Vücudumu kuvvetli ve gerekirse her 3 günde bir 90 dakika oynamaya hazır hissediyorum. Geçen hafta Hırvatistan'a gittiğimde herkes bana Arsenal'in şu anda Avrupa'da en iyi futbol oynayan takım olduğunu söyledi ve ben de buna katılıyorum. Bu sezon daha güçlü olduğumuzu hissediyoruz ve hepimiz kupalar kazanmak için elimizden geleni yapacağız" şeklinde yorumladı.

3 yorum:

  1. bu da gösteriyor ki Liverpool transferi yatar. ben zaten olacağına ihtimal vermemiştim.

    YanıtlaSil
  2. teşekürler emekleriniz için siteyi hep güncel tutuyorsunuz

    YanıtlaSil
  3. Ben belki demiştim :D istediğimiz işleri yapacak bi adamdı 2. forvet oynar sağda solda hep oynardı.. İyi olmadı bu :)

    YanıtlaSil