29 Ekim 2009

Wenger: "Bu Gece Üst Düzey Bir Oyun Oynadık"

'Üst Kalite Bir Oyunumuz Vardı'

'İnanıyorumki iki takımın mücadelesi üst kaliteydi, paslaşmalarımız kaliteliydi, bazen oyun çok kısa mesafede ancak yüksek tempoda oynandı. Bu gece insanlara ödedikleri şeylerin karşılığını verdik diyebiliriz ve çok mutluyum çünkü her bölgede çok kaliteliydik diyebilirim.'

'Tecrübeli oyuncularımız iyi oynadı , genç oyuncularımız iyi oynadı. Eastmond'a bu gece oyunu tutma rolünü verdik ve herkes her pozisyondan memnun kaldı. Liverpool 1-1'le geri döndü ve biz kazanmak için oyunu tuttuk. Bu bize zihinsel mentalitemizin iyi olduğunu gösterir. Bu maç avrupa kupalarındaki maçlardan daha kaliteliydi ve iki takımda üst düzeyde oynadı.'

Gençler nasıl oynadı...

"Hepsi çok çalıştı ve kalitelerini gösterdiler. Fran 19, Ramsey 18, Eastmond 18 yaşında. Hepsi çok genç ve böyle üst düzey bi maçta oynadılar ve krediyi hak ettiler.'

Fran Merida Hakkında...

Kaliteli bir oyuncu ve İspanya'nın en iyi okulundan geldi. Ben inanıyorum ki orta saha bölgesinde üst düzey bir kaliteye sahibiz ve bu oyun için çok önemli. Ben onu takımda tuttum çünkü onun kaliteli olduğunu hissediyorum ve A takım seviyesine çıkabilecek bir oyuncu. Ama bugün sahada olmayan ve sakat olan oyuncuları düşündüğümüz zaman kadroya girebilmesinin zorluğu ortaya çıkıyor. Çok genç yaşta Arsenal'e geldi ama bizim okulumuzla birlikte okumaya devam etti ve şuan bizim istediğimiz oyunu oynamasında çok iyi bir yola girdi.

Nasri'nin sakatlıktan dönmesinde...

'Uzun zamandır yoktu ve bu sezon hiçbir maç oynamadı ama dün akşam 90 dakika oynadı. Yarın ve cuma günü nasıl cevap vereceğini bilmiyorum ama son maçta 90 dakika oynamayı başardı.'

Kaleciler hakkında...

'Henüz cumartesi günü ne yapacağımı karar veremedim ancak Fabianski hazır ve çok iyiydi'

Gençlerin şans elde etmesi hakkında...

"İnanıyorum ki burdan bazı oyuncuları alacağız çünkü arkamda bu akşam kenarda bekleyen ve oynayabilecek çok oyuncu var."

Gibbs'in performansı hakkında...

"Ben çok iyi olduğunu düşünüyorum. İki bekimizde çok iyiydi. Gilbert biraz gergin başladı ancak ikinci yarıya daha güçlü olarak döndü. Gibbs'de öyleydi ve çok iyiydi."

Bugün oynayan oyuncular A takıma yükselebilir mi?

"Birçoğu zaten A takım seviyesinde oynayabilecek kalitede."

Almunia hakkında...

'Normal seviyeye geldi. Cumartesi oynayıp oynamamasıyla ilgili endişelerim yok ama bir şey söylemek istemiyorum çünkü cumartesi günü kimin oynayacağını bilmiyorum.'

Gibbs'in İngiltere milli takımı için Dünya Kupası'nda dikkate alınması gereken oyuncu olması hakkında...

'Fabio Capello bugün maçtaydı ve Gibbs bugün çok hazırdı. Şahsen eğer Capello bu konu hakkında fikrimi sorduysa bu Gibbs için çok olumlu bir gelişmedir.'

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder