11 Temmuz 2008

İlk mesaj ve Arsenal

Bir süre önce gördüğüm Arsenal ile ilgili Türkçe bir blog sayfası benim oldukça ilgimi çekmişti. Ve bu bloga yazmak, Arsenal ile ilgili Türkçe bloga katkı sağlamak istiyordum. Bir süredir işlerimin yoğunluğundan dolayı bu fırsat olmamıştı. Ancak bugün bunu yapabilme şansını elde ettim.
Jessie'ye bu bloga katkıda bulunmamı sağladığı için öncelikle teşekkür ederim. Bu fikrinden dolayı da kendisini tebrik ediyorum.
Elimden geldiğince bu en sevdiğim takım ile ilgili duyduğum bilgileri bu blogda yazmaya çalışacağım. Arsenal ile benim tanışıklığım 15 sene öncesine dayanmasına rağmen; Arsenal'in eski Highburry'sine gitmem 10 yıl öncedir. Bu takım ile ilgili gerek forması gerekse de kültürü (Çok demokratik bir taraftar ve klüp yönetim yapısına sahip olması) nedeniyle çok semapati duymaktayım. Tony Adams, Dennis Bergkamp, Patrick Vierra gibi efsane ve gerçekten futbolcu olan futbolcuları da barındırması beni daha fazla etkilemiştir.
Öncelikle bu sene de geçmiş yıllarda olduğu gibi transferler yapıldı. Diğer takımlar gibi spekülatif transferler değil. Gençlere ve geleceğe yönelik transferler yapıldı, yapılacak.
Samir Nasri ve Aaron Ramsey gelenler. Gidecek gibi görünenler ise Hleb ve Adebayor. Ancak bunların yerine adı geçenler olarak Huntelaar var. Ve bir de adı 1-2 gündür gazetelerde çıkmaya başlayan Kolombiyalı Falcao. The Sun gazetesine bir röportaj Falcao vermiş ve orada Arsenal benimle ilgileniyor. Eğer klüpler aralarında anlaşırlarsa Premier League'de oynamak isterim demiş. Falcao ile ilgili detaylı bilgileri eğer transfer gerçekleşirse veririm. Huntelaar ise Ajax'da yetişen bir forvet. Ajax bu transfere pek yanaşmıyor gibi görünüyor. İlk yazımda şimdililk bu kadar olsun. Gelişmelere göre yazılar gelecek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder