08 Temmuz 2008

Film Şeridi 1990-2009







7 yorum:

  1. selam jessie
    premier blog kurmayı düşünüyoruz. premier lig üzerine.
    arsenal yazarı olarak gelir misin?
    burdaki yazılarını orda da paylaşırsın.
    gerçi senle ezeli rakibiz ben tottenhamlıyım :D ama gelirsen çok iyi olur.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba
    Ben de hasta derecesinde Arsenal taraftarıyım. Gerek Arsenal gerekse de Premier bloglarınız için yardım etmek isterim.
    Özellikle Arsenal benim hayatımın en önemli parçasıdır.

    YanıtlaSil
  3. Davet için teşekkür ederim.
    O zaman Arsenal için daha zengin bir Türkçe içerik için sana yardım etmek isterim.

    Mail adresim lordoflights@gmail.com

    YanıtlaSil
  4. forza JVC - bergkamp diyorum

    YanıtlaSil
  5. jessie
    ahmet_hallaceli@hotmail.com
    ekle msnden görüşelim bu blog olayını yapalım.

    YanıtlaSil